Afrikanska skor

Heeejsan

Mamma har fått för sig att vi ska sälja vår "bokhylla". För vi har bara skit i den. Bra tycker jag. Och där bland allt skit hittade jag mina afrikanska skor (!). Jag hade beställt jazz skor förr, men fick dom. För tydligen så säljer dom inte sånna längre. Vi tänkte skicka tillbaka dom, men så hamnade dom i vår bokhylla där allt försvinner.

Men här är dom tillsammans med mina street skor :D



Blev sjukt dans sugen nu. Och bra är det, FÖR PÅ SÖNDAG BÖRJAR DANSEN!

Så här ser schemat ut för min del denna termin

Pardans Latin och standard.
Balett
Vougin och Waacking.

Kommer bli helt underbart.

Nu ska jag ladda min mp3. Hämta kladdkaka. Spela Pangya (haha) och bara mysa med en promenad om en stund :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0