Augusti

Hejsan alla :I

Jag var väl medveten om att det var slutet i månaden av juli, men inte tänkte jag på att sen kom augusti. Shit, det är ju liksom sent.. Jag vet att det är en sommar månad, men av nån orsak så ser jag den som en höstmånad.. Haha :)

Nu har Simon åkt hem, han var här i tre dagar, jag visade han fina Ockelbo. Han fick tillochmed se vår fina fontän. haha. På kvällen blev det filmer, för det mesta tillsammans med Johan. Han fick äntligen se Twilight, dock var jag dödstrött, så ber om ursäkt för att jag var halvdöd :(
På söndag åkte vi till Mo för att fika lite på Vildmarksgalleriet, haha i know. Men det var faktiskt trevligt. Det var inte förens nu jag fattade vad det där var för ställe. Döda djur hänger ju där, foster i burkar. Och dit tar man småbarnen på en liten utflykt, jag vågade typ inte röra nåt där haha :)

Så nu sitter nog Simon på bussen till Sundsvall, och därifrån tar han en till buss till Piteå. Det tar typ... hundra timmar. <3
   
Så vill jag tacka Daniel, för han är så snäll och skickar typ världens längsta recept på msn till mig, tack :)))



Happyface på mig.

Kram Mimmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0