Biscotti fan

Hoho

Tog mig typ 5 timmar att baka.. Överdriver inte.
Biscotti deg är så sjukt kladdig så ni förstår inte, äckligt kladdigt. Och jag hade inga byxor på mig, så mina lår och knän blev kladdiga, för jag försökte klia mig efter att jag hade "knådat" degen.. Haha.

Men när jag hade haft kakorna i ugnen i först 35 min, sen tagit ut dom och skärt dom, in med dom igen i 10 min, ut med dom igen och vänt på dom, och sen in igen för att vara där i 15 min, så blev dom faktiskt helt okej.



Nu för dagarna har jag absolut inget att göra.  Kanske ni förstår då jag har ägnat en hel dag till att baka. Så säg till om nån har lust att se nån film eller whatever. OBS, har inga nummer =/



Ja, nu önskar du väl att du var här och kunde äta mina jävla 5- timmars biscotti? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0