Diss

Nu är jag faktiskt lite ledsen.  Nej nu är jag faktiskt lite irriterad. Ledsen har jag redan varit.
Jag vet inte hur många det är som har dissat mig den senaste veckan. Det är så många så det är ju bara att skratta ;D

Folk kan liksom inte rätt ut säga att dom inte kan, eller inte har tid eller lust. Jag blir ju inte sur då, jag säger själv ganska tydligt om det är nåt jag inte vill göra ;)
Ändå märker man hur nån plågar ut en ursäkt, som vi båda vet inte alls är sann. Eller ännu bättre, den där "jag hör av mig". Jo tjena, ta mig i röven.

Speciellt irriterad blir jag då folk missförstår. När folk tar för givet. Och förklaring men får sen, är den att dom trode att jag ville det, eller att dom trode att jag menade så. När man aldrig har nämnt nåt, eller antytt på något. En tjej får tydligen inte tycka att en kille ser bra ut, och att han är ett bra sällskap. Utan att vilja ha ett förhållande. Nej, för då blir dom skit rädda och får för sig att det är precis det man vill ha, så går dom och knullar en annan. Var inte så jävla ego bara för att ni har en kuk.  Hahaha, alltså jag riktar inte denna irritation mot nån, utan är mer allmän mot alla som har varit lite blinda det senaste året. 

Öppna ögonen och förstå att människan framför dig är värd så mycket mer och att man faktiskt kan ta tid och mod till sig att använda munnen och säga det du har på hjärtat. 

Så dissa inte, även om du tror att du gör det diskret. Det syns och känns.

Ber om ursäkt om språket inte har varit det finaste.  

Kommentarer
Postat av: Kajsa B

GO girl! ;D

2010-08-13 @ 10:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0