Humaniora

Hejsan

Nu har jag varit hemma i några minuter. Har egentligen inte gjort nåt, men jag är helt slut.

Jag tänker inte skriva om hur hela dagen gick till, för det skriver nog alla andra bloggare i min ålder om. Så känns lite onödigt. Men u know, samling, prat, peka ut vart man ska, går dit. Wola - ditt hemklassrum. Nr 111.

Svårt att säga nu på en gång vad man tycker om klassen, för man känner den ju inte. Men dom verkar Goa och snälla :)
Mysigt var det att den första personen man såg i klassrummet var ens gamla danspartner, Alex. Då blev allt lite bättre på en gång :)

Dagen flöt på, inga konstigheter. När jag skulle gå mot tåget så ser jag Alex stå vid nån person jag känner igen. Så jag traskar dit och ser att det är Victor - också en gammal danspartner :) Kan nog inte kalla han för partner, men en person jag dansade med på träningarna iallafall :)

Det hela känns iallafall bra. Det är allt jag har att säga för tillfället. 

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0