Kan det bli bättre?

Hejsan!

Nu har jag och Johan varit fram och pratat med Rolf, vi fick lite tips på hur vi kan göra. Han sa att han skulle ta med sig några elever på lektionstid och visa dom utställningen. Mycket glad Mimmie. 
 
Sen gick jag ner till biblioteket och försäkrade mig att det var okej att jag kom på torsdagen och hängde upp allt, så allt är klart på fredagen. 

Sen gick vi och hämtade tågkorten. Kvinnan bakom disken blev lite förvånade när vi hade samma födelsedatum.. haha. 

På bibblan hittade jag också Vampyrens märke, från serien House of night. Vill läsa den på engelska. Men blev så ivrig så börjar på svenska :)

Och bäst av allt - Vi har fått våra stipenduim! 1000 kr bara till ritsaker. OH YES. 
Så detta firar vi med chokladbollar och champis. Och självklart med en massa ritande, för nu är det bara tre dagar kvar till utställningen!

  

Liten sneakpeek på vad som kommer på fredag...



Taskigt porträtt av Daniel. Är inte klar med håret, har fått lite tips av bror så ska nog få det se nästan bra ut iallafall..

Kram Mimmie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0