Nollad

Hello!

Mys dag idag, började med att bli nollad. Haha, "nollad". Dom sa att vi skulle skriva ett par enkla svar, för att se vart vi låg och vad vi kunde. Så dom visste hur dom skulle planera.

Så, vi fick pappret och skulle börja skriva. Jag fattade inte ett skit. Började få lite panik, och tankar som att jag skulle byta linje flög runt i mitt huvud. Efter ett tag då jag svarat på en fråga (som var den enda jag kunde) så tittade jag nervöst upp, och såg alla andras uttryck.
Alla var förvirrade och nervösa. Ingen fattad nåt.
Tillslut skrattade dom och sa att det inte var på riktigt, och att dom bara nollade oss lite.

Som tur var, så gillar inte våra 2:or att typ kasta ägg på folk. Woho.
Och efter det så bjöd dom på fika :)))))

Fick också en fadder som går i 2:an, hon heter Felicia och är så vacker ;D
Helt underbara 2:or.

Snart ska jag äta lite, sen åker jag in till Gävle igen för att dansa terminens första pardans! Standard blir först ut :)

Kram Mimmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

THAHAH!! ja har inte blivit nollad :D<333333

2010-08-28 @ 10:22:02
URL: http://thepinkandpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0