Sammanhållning

Hello

Så var man hemma igen. Regn nästan hela dagen, hur mysigt är inte det? :)))

Kan säga att min klass blir bara bättre och bättre. Vi hade lite aktiviteter i idrottshallen idag, och det visade sig att vi var sjukt bra på sammanhållning. Alla lyssnade på alla, och vi klarade allt väldigt snabbt och smidigt. Känns som en stor lättnad :)

Hittade också bibblan tillsammans med några härliga människor. Lånade "the host". Har den redan, men nu på engelska. Ironiskt nog, så kom min bok idag till bibblan i Ockelbo. SÅ NU HAR JAG 2:AN AV "HOUSE OF THE NIGTH"
Gissa vad jag ska göra nu?

Efter skolan blev det iallafall en kopp varmchoklad tillsammans med the host.

Vill också passa på att säga grattis till mitt kusinbarn som har förlovat sig.

Kram Mimmie :)

Kommentarer
Postat av: FREDRIK OLOFSSON

Svar: Hahaha livet är hårt! ;)

2010-08-24 @ 20:29:02
URL: http://fredrikolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0