Teckning och shoping

Hejsan!

Idag satt jag lite här och där och ritade i Gävle, blev klar med porträttet av Karl, och började med ett nytt projekt med Johan.

Jag åkte in kl 15.26. Sällskap på tåget fick man av Linnea och Hanna, trevligt trevligt. Och vem ser man inte när man går av tåget? Jo, David som äntligen har kommit hem. Får dra hem till han nån dag och rita lite :)

Jag lovade mig själv att inte gå in i nån affär, men självklart gjorde jag det.
Jag har alltid viljat ha en lång klänning, men har aldrig hittat nån. Brukar bara se lustig ut i dom. Men hittade en idag på HM som satt bra tycker jag :)



Karl :)



Klänningen :)

Kram Mimmie


Kommentarer
Postat av: karl

Love it !!



And you look so tall! :D ;)

2010-08-06 @ 01:09:21
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0