Vampyrens märke

Okej

Nu har jag läst halva boken. Var tveksam till en början. Fattade inte mycket, men är väl också så jag vill ha det. Förvirrande.
Till skillnad från Meyers "the host", så var den här förvirrningen mer ett sug. Jag ville läsa mer, blev nyfiken. Vissa böcker förstår man, att den här håller inte. Det kommer inte bli mer, det spännande har redan varit. Och då har man redan tröttnat. Sen finns det de böcker som man inte får en klar bild av på en gång. Dom gillar jag. För då måste jag tänka, fokusera.

Mer tveksam blev jag när hon väl ser nån tjej ge en kille en avsugning i korridoren. Liksom vad är det här för bok? Har inget emot erotik, men inte på det sättet. Och inte när jag vill ha en ny drog.
Den blev bättre, mycket bättre.

Men nu är jag väl fast kan man säga. Som jag blir med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0