ChairDance Workshop



Hello!

Det nya året kommer få en bra början, jag ska inte bara träffa Karl och Elina för en myskväll och photoshoot - jag ska också för första gången prova på chairdance! Cajsa Sihlen har kommit till Pole and Fitness, och hon börjar med att ha olika workshops.

Trots min extrema träningsvärk från senaste träningen så tror jag nog att jag ska klara av det :) 



Träningen i onsdags var så jobbig så jag tror jag dör. Ni vet alla att jag har noll armmuskler, och istället för vanliga armhävningar så fick vi ta ett grepp högt upp på stången - och sen dra oss upp. Sen hänga där tills vi inte orkar mer och då skulle vi glida ner tills våra knän tog i golvet.

Ni kan ju gissa villken träningsvärk jag har nu.. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vart kan man anmäla sig till det ?:D

2010-12-30 @ 23:41:46
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: Elina

Ååh härlig bild! Nu blir jag arg för att jag inte har studio och kan ta sådana där coola siluett bilder på er när ni dansar haha x)



Men vad roligt det verkar att dansa så mycket! Önskar att jag också ska kunna börja dansa nångång igen :)

2011-01-02 @ 22:08:19
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: ELI

en av ideérna jag har är ett porträtt, så någon vit tröja (kanske blus, skjorta linne?) skulle vara bra till det. Just till den bilden krävs massor av redigering, så vet inte ens om dne är möjlig men vi kan alltid pröva om ni har lust :D Sen har jag väl min vanliga idé om crazy smink och poser och allt det där, kommer ta med ett förstoringsglas som man kan få coola effekter med x) eller nått i stil med bilderna jag tog på karl, de svartvita där allt bara är väldigt "trash". sen er om färg låter askul :D som du ser har jag massor ideér, och det har förmodligen ni också så vi får väl se vad som händer :D Det första jag skrev om går iaf att ta i trappuppgången till min lägenhet! :) så om man kanske börjar där? + att ni kan fixa er hos mig då :D

2011-01-02 @ 23:21:41
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha snöbild låter toppen! :D Får förbereda med massa varmt té sen så vi inte blir allt för frusna x)



Eller hur! Förstår inte hur killen blir så sjukt snygg på varenda bild xD:D

2011-01-03 @ 02:11:01
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0