First Time



Okej, lite seg är jag, men nu kommer det :)

I onsdags var jag, Simone och Antonia för första gången på Poledance!
     Vi tog 2:an upp mot polhem och vidare en bit, vi hoppade av vid typ Max. Sen var jag lost. Tur var så hade både Antonia och Simone kollat upp på Eniro vart det låg, så vi började gå i snöovädret. Eller ja, först ett stopp på Willys för lite choklad till mig, sen började vi gå.
     När vi kom till nå villaområde, blev jag lite misstänktsam. Men vi konkade på. Efter ett tag kände vi oss inte bara frusna, utan också vilsna. Men vi ringde vår kära mor, som förklarade vägen för oss.

Lokalen var ganska liten, men mysig. Det var typ sex stångar tror jag, och vi var 12 personer. Typ yoga-mattor låg lite här och där, lyset var släkt och det var mysbelys med levande ljus. Uppvärminingen var hemsk, skönt att träna igen men jäklar vad det var jobbigt. Vi fick faktiskt göra mycket mer vid stången än vad jag trode att vi skulle få göra, så nu kan jag typ två/tre trix vid stången ;)

Förutom att arbeta vid stången, fick vi också lära oss hur man gick "sexigt", krypa på golvet och slänga med håret och röra oss porrigt vid väggen.

Det var skit kul, men ska jag vara ärligt så var det en blandning av värsta work- out och porrklassen :)

Nu ska jag ha matte, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0