Saknad



Börjar bli lite tomt här igen.


Igår kväll åkte jag in till Jonathan igen, väldigt mysigt. Lite ensamt nu bara.

Vägen till han var ju lite humoristiskt. Jag skyndade mig till affären vid stationen i Gävle, men tyvärr hade dom stängt. Det stod en kille bredvid som informerade mig att "dom stänger klocken åtta". Tack och bock sa jag och knallade vidare till Natti Natti. När jag kommer ut därifrån och börjar gå mot Jånte springer han ikapp mig och säger " ursäkta, men jag lovade min kompis att jag skulle springa ikapp dig, skulle du vilja följa med på förfest?". Underligt folk det finns.
Jag tackade för inbjudan och lämnade honom med sitt öl.  

Nu ska jag sova, och imorgon blir det att julhandla <3

Kommentarer
Postat av: bikupan :D

baby, JA de måste vi ! :D super mysigt ju :D skulle inte bror din vara med ? :)

2010-12-06 @ 15:04:20
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: bikupan :D

haha baby! :)

2010-12-06 @ 15:18:14
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0