Finito

Hej !

Nu är intensvidagarna slut, finito. Min rumpa är så jävla öm så ni förstår inte, känner mig som en gammal tant med mina rygg besvär och mina lår ska vi inte prata om. Men jag har haft det så sjukt roligt! 
Kommer verkligen sakna jazz.

Sista lektionen var Commercial jazz, som enligt mig inte var den bästa av alla danser vi dansade. Men när vi kom in i salen så hade tydligen Erika flummat hela natten, och satt ihop en "brudjazz". Girl Power :)
Så där blev det släng med håret och extrema tjejsteg, we like that.

Filmade lite efter baletten på morgonen, har dock ingen musik då men ni får stå ut :) Det är jag som dansar balett, och jazzen dansar jag tillsammans med Annie, ser väldigt mysko ut utan musik men ni får fantisera ;)

Imorgon drar jag till Tierp för att dansa med Karl, vi ska typ dansa för jordbruksministern från regeringen, eller nåt. haha trevligt iallafall :)

Första videon är baletten, andra contemporary jazz :)





Nu ska jag kolla på Remember me, igen. Men det var ett tag sen, och den var väldigt bra :)

Kram Mimmie <3

Kommentarer
Postat av: karl

we like :=)

2010-07-28 @ 20:45:08
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0