Husvagns mys

Hejsan!

Nu har jag varit hemma ett tag, men har varit så otroligt trött så har inte orkat göra ett inlägg förens nu ;)

Det har varit 5 helt underbara dagar, tillsammans med 3 underbara människor. Vi har varit på sightseeing i Uppsala och sett bla Domkyrkan och slottet. Självklart var vi och kollade i lite affärer, vi han typ komma till Weekday, sen var vi fast där tills dom stängde. Så det blev nya jeans, en dans tröja och en klänning som följde med hem i packningen för mig. 
Sista dagen gick vi på Eclipse, tredje gången för mig. Men det är alltid mysigt. Och det är jämt annorlunda med annat folk ;)

I husvagnen blev det mycket spelande och sjungande, dock inte för min del för vi vet alla att jag är tondöv :) Förutom allmänt mys och prat där så blev det också ritande på varandras kroppar och lite ehm, lekar på natten :)

Sen skrev vi på Daniels akustiska gitarr, till och med jag fick skriva mitt namn trots min hemska handstil <3 
Och vår alldeles egna Karl klippte allas hår, killen kan inte bara sjunga och dansa ;)













Kram Mimmie :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Episka dagar, och FTR (for the record förrr noobs) Karl och jag vann natt lekarna ^^

2010-07-26 @ 01:15:56
Postat av: Mimmie

Haha! men Daniel, tanken har aldrig slagit dig att vi aldrig var ute efter att vinna ;)

2010-07-26 @ 18:26:00
Postat av: karl

Åhh baby :)

Inte tondöv!

och ja vi vann !

2010-07-27 @ 12:04:50
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0