Lennys Färg

Hello

Idag har jag jobbat på Lennys färg, lite jobbigt är det, men jag är glad att jag har ett jobb :)
Det var sista gången jag jobbade för den här månaden nu, för på tisdag drar jag till Uppsala till ett par underbara människor, den 26 och 27 blir det dans för hela slanten och sen har jag två dagar ledigt, blir nog shopping där så säg bara till om ni vill följa med ;)
Sen den 30 är inte helt bestämt, men förhoppningsvis kommer en mycket betydelsefull person hit :)))))))

När jag kom hem idag, tog jag moppen och åkte till Kristin för att lämna en bok. Då visade hon mig igen hur man fixar bakgrunden, så nu är den ändrad ;) Tack Kristin <3

Nu ska jag göra mig i ordning, sen ska jag till Annika och Kajsa!

Kram Mimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0