Mimmie Kväll

TJOOOOO

Kom hem idag från Åmot vid 2, har haft det super mysigt med tjejerna. Har saknat er så mycket. Mysigt är det ju när man vaknar upp, och Annika har fixat värsta hotell frukosten <3

Ikväll är jag helt själv, så det blir Mimmie kväll <3
Laddar ner "Atonement" just nu, förhoppningsvis är den lika bra som trailern är.
Sen tänkte jag tillbringa nån timme i köket och göra nån italiensk kyckling pasta :)

Jag har drömt så sjukt dom senaste nätterna, igår drömde jag nån mardröm. Kommer inte ihåg vad, bara att en svart sladd var med, hel skumt. Sen slänger mamma upp dörren, och börjar skrika om nåt (inte i drömmen, utan i verkligheten) Och jag skriker. Jag skrek värre än Bella i New Moon. Och jag slutade inte heller, drog upp kudden och täcket som typ skydd och skrek.. Har aldrig varit så rädd förr haha xD Lätt att skratta nu, men dog typ då :(


                                             Atonement - trailer




Kram Mimmie

Kommentarer
Postat av: olivia

den verkar skit bra ju! :D

2010-07-17 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0