Regn

Hello

Underbar dag, förutom att vi struntade i bion, för det började regna :( Men det var kanske lika bra det, då bion började 22.00, och håller på ca 3 timmar, så då skulle vi vara hemma vid två .. Och jag har jobb imorgon ;D
Så idag blev det en chill/shoppa/mobil dag :)
Jag kom hem med en kavaj, klänning, bälte och en ny mp3, Så nu har jag fått tillbaka mitt liv. 
Har också kollat in en kamera, som jag måste köpa så fort jag får lön ;)

Min mobil historia.

För typ tre år sen köpte jag en mobil, jag som är så oteknisk började äntligen förstå den efter typ ett år.. haha. Men för några månader sen började den hata mig. Den la av så fort jag skulle smsa, eller mitt i ett sms. Till slut kom jag inte ens in på mina kontakter. Nu på slutet la den av hela tiden, och till slut dog den helt.
Vi åkte iallafall dit, för att se om man kan göra nåt åt den. Men killen bakom disken förklarade att den är död, helt död. Så nu är jag på jakt efter en ny, så länge lånar jag mammas då och då, men har inga kontakter.

STORT PLUS
Min Underbara Super Söta Snygga Kajsa kommer hit imorgon! Så då blir det först jobb, sen mys med Annika och Kajsa på kvällen ;)


Kram Mimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0