Tomt

Hej alla!

Jag håller på att städa mitt rum (hör och häpna) och slängde då en blick mot min bokhylla där jag har min Stephenie Meyer mys hörna. Och jäklar vad tomt det var.
Mamma har lånat Twilight, Eclipse ligger fortfrande ner packad sen Göteborg resan, Breaking Dawn har Daniel lånat och Kristin har The Host.
Kvar har jag då två böcker... New Moon och Breaking Dawn (på engelska)
TOMT



Igår tittade jag på Eclipse igen med Ida och Kristin. (+ några killar, men vet inte om dom vill bli nämnda ;)
Tror jag har hittat det röda bandet.. ni vet, det som är på bokomslaget. 
I Twilight är det äpplet, som man får se i cafeterian när Edward håller i det i händerna. I New Moon (tror man) så ser man blomman i en skål, när man bränner upp nåt grejs blah, orkar inte förklara :)

Och nu, tror jag att jag såg det röda bandet hängandes på en av motorcyklarna som Jacob har i sitt garage, den som Bella står lutad mot..

Jag brukar ha ganska många saker att slå ner på när det gäller Twilight filmerna, men just nu kommer jag bara på tre saker från Eclipse. Väldigt bra, men tanke på att den här berättelsen lätt kunde ha blivit mer som en komedi, och allt bara skulle ha sett overkligt och ja, komiskt ut. Men dom fixade det bra, inte lika bra som Steph gjorde med böckerna, men det var bra!

Här är dom tre sakerna.

1. När Bella slår Jacob. liksom.. what, var det allt du hade?
2. Edwards jävla byxor när dom ska träna inför the newborns, nå mjukisbyxor, eller i värsta fall, överdragsbyxor..
3. Sängen! Bella ska inte gilla den, hon ska bli sur och lägga sig i soffan :(

Nu måste jag fortsätta städa ..

Kram Mimmie 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0