Fredags mys!


Godkväll:)

Idag åkte jag och syster in till Gävle för att shoppa lite :) Typ 10 min innan vi ska gå till tåget så bestämmer vi oss för att också gå på bio, så klockan 18.00 var vi och såg Sex And The City 2.

Har hört mycket snack om den, många säger att den inte var lika bra som första, men jag tycker om den. Nu i efterhand vet jag inte riktigt vad jag ska säga om den, förutom att jag gillade den. Dock så kom jag på mig själv flera gånger under filmen att sitta och tänka på andra saker, som tex att jag gärna skulle vilja rulla runt på golvet där.. ser så mjukt ut :)

En riktig mys dag blev det, men thaimat till lunch <3
Dock satt jag och typ bölade på tåget hem pga Kristins, Emmas och Idas lilla skämt... Not funny guys :( Och ingen Jacob har kommit Ida ;(
Men gud vad jag längtar till vår Göteborg resa!<3

Nu ska jag försöka hitta på en vampyr karaktär, som jag kan cosplaya som :)




Kram Mimmie

Kommentarer
Postat av: Emma

cosplaya lestat!!

2010-06-18 @ 23:25:38
Postat av: Mimmie

Men jag vill vara en tjej :(

2010-06-19 @ 12:21:31
Postat av: olivia

ska se sex and the city imorgon :)

2010-06-19 @ 23:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0