Hemma



Godkväll :)

Nu sitter jag här, utmattad, ont i huvudet, hosta, ont i halsen, och en blandning dialekt av typ alla dialekter i hela sverige. Jag har nog aldrig varit gladare :)

Ukm (Ung kultur möts) rix festival var helt otrolig, förutom det fantastiska vädret och den sköna musiken så träffade man underbara människor som jag aldrig kommer glömma, spelar ingen roll hur långt bort dom bor.

en sjukt bra blandning av allt, vi gick från covers till låtar man skrivit själv, från death metal till poesi, från modern dans till locking/poping till house till MJ till konstutställning.

För det mesta satt vi och stekte i solen med gänget, men vi byggde faktiskt en scen helt själva också, jag slog i en spik :)
På kvällen fortsatte det underbara, promenader i natten är alltid mysiga <3
Sen blev det battle i street, oh yeah. Kan ju säga att jag träffadde ett par väldigt duktiga dansare, bla en kille som dansade House och Waacking <3

stor kram till alla de på ukm som gjorde min sommar <3



Jag och Karl dansade på andra dagen, blev nog en av de bästa gångerna vi har dansat :)



Karl och Daniel :)<3

Mer bilder kommer sen!

Puss och kram Mimmie

Kommentarer
Postat av: kristin

Åh! Du ser ut att ha haft det jättebra! :)



Vet inte om någon pratat med dig - men vi ska till gävle torsdag eftermiddag och shoppa till ECLIPSE!!! :D smsar dig imorgon!

2010-06-23 @ 01:23:34
URL: http://fermkristin.blogg.se/
Postat av: karl

Underbart !

2010-06-26 @ 21:02:21
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0