Porträtt


Godkväll :)

För det mesta så tecknar jag surrealistiska eller fantasi bilder, men jag har försökt mig på lite portätt, för hoppningsvis så blir det mer av det :)

Tar gärna emot idéer av motiv jag kan rita av .. :)


Börjar med några gamla bilder.

Här är Simon Andersson, väldigt nära vän. Får nog försöka rita av dig igen, för här total misslyckades jag.. haha ;) 



En till gammal bild, ska likna Marilyn Monroe..





Jacob Black, när jag var inne i en av mina desperata stunder där twilight serien verkligen var min drog



.

Jacob igen :) (fanart)

 



Nu kommer lite nyare bilder, en förbättring av Marilyn Monroe :)



Jacob Black igen :)



Ska försöka rita lite mer porträtt, men det blir typ bara klotter .. haha :)

Kram Mimmie

Kommentarer
Postat av: karl

ohh yes :) jag har inte vetat att du har blogg ! kul :)

2010-06-27 @ 12:42:47
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: Mimmie

Haha, jo har typ precis börjat :)

2010-06-27 @ 13:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0