And I'm Back



Nu är jag hemma från två helt underbara dagar i Tierp!
Vi hade soundcheck 16.20 på fredag - det gick sådär, min dans gick inte så bra - för den var inte klar.
Hade inte hunnit mixa den heller, så fick dansa hela låten - ca 3 min improvisation alltså..

Kl 6 började allt, den var ca 400 personer som var där och tittade, jag brukar inte vara nervös, men då var jag riktigt nervös. Som tur var är Karl så avslappnande <3
Hide and Seek dansen gick jätte bra! Och min dans blev helt okej :)


 




vår nya dans fick vänta lite till - tills den är perfekt.  


På kvällen drog vi till Karl - vi blev typ 7 personer som mös framför tv:n. Sen gick jag och Julia och sov i Karl super stora mysiga sköna säng <3



Här är Julia, hon går kulturama i Stockholm andra ring - helt grym på att sjunga.



Karl, Ebba och Matilda <3

Så, nu ska jag äta lite, sen drar jag in till Gävle för att spela lite piano med Jonathan. Skratta inte - jag ska lära mig.

Kommentarer
Postat av: Julia

Shit vad duktig du är! :o jag är riktigt imponerad

2010-11-20 @ 19:54:13
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0