Galet mycket dans!


Well hello!

Har inte blivit mycket bloggandes då jag har varit i Bollnäs på utbildning - skriver mer om det sen.

Bloggen är också under renovering, men är snart fixad !

Därför tänkte jag bomba er med en massa dans :)
Blev supersugen på att dansa - alla danser.

Så, jag tog med mig jazzskorna, latinskorna och streetskorna och körde på!



Street



Street - improvisation.



Jazz - bara skoj, ta det inte seriöst ;D Och Karl - jag hade tänkt mig nån sån här låt till vår dans ;)




Modern dans - improvisation genom hela dansen :) Det här är också låten jag tänkte uppträda med i Tierp på öppen scen, hoppas jag får till nåt..


Kram!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nu har jag pratat med linnea och det visade sig att Ida redan hämtat din väska så den befinner sig nu i Idas hus :)

2010-11-03 @ 02:10:48
URL: http://jodas.blogg.se/
Postat av: Kajsa ;D

och Mimmie dansar skitbra som vanligt ;)<3

2010-11-03 @ 19:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0