Jag kan inte behärska mig



Det är galet. Det är som godis, fast bättre. Jag kan inte låta bli, även om jag har så sjukt mycket annat att göra. 

Ser jag en bra bok eller en välkänd (som jag inte har läst), så måste jag låna den. 

Jag läser redan Jagad, så såg jag  En vampyrs bekännelse, på bibblan idag. Jag kunde inte bara ignorera den.. så den ligger här bredvid mig nu.

Småläste lite i den redan på biblioteket, och även då texten är löjligt liten och svenskan typisk gammal, så var det nåt som gjorde att man helt enkelt inte kunde ställa tillbaka den i bokhyllan, utan ta med den hem.

Jag har både svenska, historia och idrotts läxa, och egentligen måste jag läsa ut House of night serien för den ska tillbaka nästa vecka. Men.. Jag vill läsa allt :((((


Kommentarer
Postat av: ELINA

ååh en vampyrs bekännelse! Helt underbar! haha man blir helt kär i Lestat ;)

2010-11-12 @ 07:50:23
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: ELINA

sv : ååh tack å jätte mycket! :D men på just dansbilderna har jag mycket fina motiv! ;)

2010-11-12 @ 19:44:09
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0