Soon


Okej, snart drar jag!

Jag är fortfarande lite sjuk, för att inte tala om trött. Men det är nog bara vädret ;)

Så nu ska jag slänga i det sista i min väska, sen åker jag in till Gävle för att ha den sista träningen med Johannes, det är standard (alltså typ vals) som vi är sämst på, så det måste vi verkligen träna på.
Efter det går jag hem till Tomas, för han är så snäll och låter mig sova där. Tur det, annars lära jag gå upp ca 3 på morgonen och åka bil in till Gävle =/

Och sen på lördag, kl 05.00 åker jag från Ackes till Tävlingen i Hallsberg! Första pardanstävlingen på länge så är som sagt sjukt nervös. 

Ska försöka ta många bilder, och spela in lite. Tror inte jag har lagt ut nån video då jag dansar pardans, så det är väl dax för det ;) 



Kram!

Kommentarer
Postat av: bikupan <3

yeah !

2010-11-27 @ 17:33:37
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: elina

Cool bild! <3

2010-11-28 @ 19:52:28
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0