Beslutsångest

Jag var just på Konsum, och ja. Jag har verkligen beslutsångest. Tog mig 20 min att välja en chokladkaka och en dricka. Skärpning. Sen har jag så ont i fötterna, har så jävla mycket att bära på, så när kl var typ halv 3, kom jag fram till att jag inte kommer orka gå till busshållplatsen då bussen går 15.10.

Så nu sitter jag här på biblioteket, har smuglat med mig in mitt godis och äter det i smyg. Tror inte det är så smart att äta nåt som inte är köpt på caféet här..Men jag är en fattig student, så man gör vad man måste göra. 

Planen är nu att skriva lite till Agnespriset och läsa lite samhäll. Kanske lite historia också, måste lära mig lite mer om balsamering.. Den äckliga biten.
Btw, har typ bestämt mig att jag ska bli lika cool som min historia lärare och lära mig hieroglyfer :) 

Kommer nog inte orka sitta här och skriva så länge. Så snart blir det väl upptäcksfärd på bibblan, som om jag inte redan vet vart allt finns. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0