bleka ögonbryn


Just nu funderar jag på att bleka ögon brynen, har varit sjukt pepp på det jätte länge nu. Min syster gav mig också ett presentkort på att bleka dom när jag fyllde år, så idag jag jag dit för att fråga lite.

Kvinnan som skulle göra det sa att hon inte tyckte att jag skulle göra det, hon tyckte inte att det var snyggt och enligt henne var det snyggast när man kunde se ögonbrynen. Men hon skickade mig till en frisör, för dom kan ju liksom mer om färgning och vad som passar och vad som inte passar.

Så hos frisören sa dom lite annorlunda. Tjejen där sa att hon tyckte att det var snyggt - om man har smink som framhäver ögonen. Även då jag inte använder så mycket smink just nu så har jag inget emot att använda lite mer.
    Hon sa också att eftersom att jag var så ljus annars - så skulle det inte se konstigt ut om jag blekte ögonbrynen..

Så nu vet jag faktiskt inte hur jag ska göra..



(random bild på google)

Här ser det faktiskt snyggt ut (enligt mig) - men det finns ju liksom skräckexempel också ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0