Bloggar jag läser.


Hejsan, här kommer en liten lista på de bloggar jag läser, och motivation.

(observera att dom inte är i rankordning)

Karl Noremo. - en kär vän och danspartner. En blogg där han skriver om sitt härliga liv i Stockholm, där han visar en lite gladare sida av livet som jag alltid vill ta del av då jag känner mig lite nere. Varning - Karl är inte rädd för att visa upp sin underbara kropp. Så bli inte förvånade när ni ser hans sex-pack.



Elina Meuller - En söt tjej bosatt i Uppsala som är en grym fotograf. Alltid lika trevligt att komma in på hennes blogg, hon ger underbara små tips till oss som kan behöva lite hjälp inom fotografering. Jätte fina och för att inte tala om berörande bilder. 



Josefine Forsberg och Ida Olsson - Två av mina Ockelbotjejer har kommit på den underbara idén om att blogga tillsammans. Dom slog sina kloka huvuden ihop och skapade JODAS. Helt underbart, nästan jämt uppdatering då dom är två som skriver. Dom har koll på typ allt inom smink, olika galor och självklart Justin Bieber.

 

Erika Sjöberg - min underbara dansfröken. Hon är just nu bosatt i Afrika där hon håller på med ett dansprojekt. För att hålla barnen undan från gatan och droger håller hon i danslektioner. Hon skriver med känsla i varje inlägg och jag har nog aldrig lyckats att inte gråta lite efter att läst hennes rader.  



Julia Mattsson - EN TILL HUMMARE, min framtida syn är att alla i min klass ska blogga.
Julia och jag har (enligt mig) typ samma smak. Jag älskar gamla bilder och samma stil som i filmerna stolthet och fördom  och The Duchess. Mycket för deras tal och deras stil - och det finns gott om det i Julias blogg. Som värsta gott och blandat påsen.  




Så, det var några bloggar som jag gillar. Som ni kanske ser så läser jag inte så många "kända" bloggar, har försökt, men finner tyvärr inget större intresse där..

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; ÅÅh tack! :D haha jag är inte så teknisk av mig så jag har gjort det i Picasa som är ett fotoredigeringsprogram som man kan ladda hem gratis!



Aaaw :3 jag gillar din blogg massor också!

2011-02-21 @ 17:27:18
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/
Postat av: Sofie Wallner

Sv: hon är typ 10 år, skitball! =)

2011-02-21 @ 19:32:36
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åh, va trevligt! Jag läser faktiskt din blogg också :D Och jag lovar att inom en snar framtid läsa The Host för din skull :) kram

2011-02-21 @ 23:01:26
URL: http://jodas.blogg.se/
Postat av: Elina

Åh vad glad jag blir :D och jag är en trogen följare av din blogg med! ;) Vi måste verkligen försöka ses nu snart nån helg! <3 bilderna i inlägget ovan på dig var jätte snygga! fick lite ideér av dom.. x)

2011-02-24 @ 16:15:14
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0