En lördagskväll



en lördagskväll med min galna syster Simone.

Knäpp sminkning men med en ändå snygg håruppsättning fixades på mitt lilla huvud, sedan far kameran fram. Och snöskorna.

galen och galen, mer tvingad av en uttråkad lilla syster som gått runt och varit pissed hela kvällen för hon är sjuk, tror det är för hon inte fick dansa igår..
Mimmi är lite snedvriden så nu ser hon mer ut som en pälsbeklädd uggla, men vid närmare eftertanke så har ju inte ugglor päls utan dem är ju fjäderfän. Så man skulle väl på sätt och vis säga att hon är en panda istället. Parallellen däremellan har jag ingen aning om hur den uppkom, uggla, panda, whatever. Djur som djur, om ni förstår?
Ajaaaa, nu tvättar hon bort panda/uggle-masken och återgår till att bara vara ett sjukt litet flickebarn med korkskruvar placerade mitt på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0