Jag vill bara andas, är det för mycket begärt?


Är fortfarande sjuk, kan inte andas för jag är täppt i näsan och jag har så himla ont i halsen så gör ont när jag andas genom munnen.

Trots mitt tillstånd åkte jag och mamma till Lena för att prata om min framtida standardklänning, så nu är tyg och mönster lämnat! Nästa tävling blir i mars, och då med en ny klänning :)

jag har lite panik, för jag hittar verkligen inte min samhällsbok. Vet inte riktigt hur jag ska kunna gå igenom alla frågor själv för att vara förberedd på måndag inför seminariumet... Men.. Det löser sig på ett eller annat vis. Annars blir det IG för mig..


Kommentarer
Postat av: Styleformen

Skitsnygg header :D

2011-02-19 @ 17:13:40
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0