Kvällspromenad



Nu ska jag göra ett litet snabbt inlägg här, sedan blir det kvällspromenad!

Idag kom Kajsa till lilla Ockelbo, så jag och Kajsa gick till Annika och åt mat där, helt galet vad jag har saknat dom där tjejerna. Han inte vara med dom så länge då jag blev tvungen att åka hem för att få tag på Karl och ringa ABF, jag kanske ska börja ha danskurser för barn i sommar!

Har också varit hos Lena för att se hur det går med standardklänningen. Den är snart klar, hon ska bara sy in den lite och fixa lite i kragen. Det är nog min drömklänning <3

Imorgon blir det Gävle med Karl för lite shopping, sedan blir det lite kvällsfika med Wiktor och sedan hem med världens bästa Jonathan för mys hemma. Ibland leker livet verkligen :)



Gammal bild från uppvisning på Estraden. Den 19 mars blir det tävling i Stockholm, förhoppningsvis är klännignen klar då :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0