Tjejkväll



Nu har jag stressat i en timme - helt i onödan.

Mitt första pass börjar kl 12.00 i Hemlingby, så jag hinner alltså inte om jag ska ta 11.26 tåget, alltså måste jag ta 09.25 tåget. Så jag duschade på 5 min, slängde i alla saker, stod just och borsatde håret då mamma kommer och säger att jag kan få skjuts av min faster kl 11.00...

Jätte skönt, men ändå lite jobbigt då man har stressat ihjäl sig. Så nu har jag två timmar kvar, sedan åker jag in till Gävle för en riktigt mysdag och tjejkväll :)

Nu ska jag äta frukost och träna lite tango!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Ohja! Jag kan till och med tänka på att hjälpa till SÄPO om så är fallet. We'll hunt him down! :D

2011-02-26 @ 11:10:53
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0