Två spår

hej!
Nu sitter jag hos Jonathan, planerar att ta 12.10 tåget hem, men har en stark känsla av att jag inte kommer hem.
Igår när jag tog tåget från ockelbo till gävle blev tåget en halv timme försenat, ganska jobbigt då det är iskallt ute och det finns inget väntrum som är öppet den tiden på dygnet.
När tåget väl kommer till gävle stannar vi preics utanför staden, tydligen så har alla spår fryst, så det finns bara två spår att komma in på. Alltså fick vi vänta där till ett annat tåg åkte därifrån så vi kunde ta den platsen, men dom var ju inte klar där. Tydligen hade deras växelspår typ gått sönder, så dom fick försöka laga det innan vi rörde på oss igen.
Så, 19.30 skulle jag åka från Ockelbo, men jag åkte 20.05. Kl 20.00 skulle jag vara i Gävle men jag kom fram 21.00.
Ändå helt okej med tanke på hur det kunde ha blivit, de flesta resorna från Gävle blev ju inställda så.. Vi får se hur det går idag :)
Lever fortfarande i ruset ifrån UKM, synd att det är så lång tid kvar tills tävlingen i Uppsala!

Kommentarer
Postat av: Elina

sv: Ser du nån färg på mig? :)



Åh vacker bild!

2011-02-12 @ 12:31:38
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0