Bortglömd

Ehehe, min blogg blev lite bortglömd, ber om ursäkt. Ber också om ursäkt ifall jag har stavar "bortglömd" fel. Så, nu vet alla hur bra jag är på svenska.

Har haft fullt upp med skola, plugga, poledance och Jonathan. Men jag ska försöka bli mer aktiv! Och kanske skriva lite mer meningsfulla inlägg istället för bara "hej, idag var jag i skolan bla bla bla", kul läsning liksom. Haha, så sitter du och läser det här ändå, helt onödigt ;D


Nej, inte helt onödigt, ska skärpa mig. Sluta inte läs.

Har börjat med en ny bok, skriver mer om den senare.
Har snart pantat klart alla burkar till klassen, jag har kommit upp i 826 kr - hur grymt är inte det?

Men nu ska jag tydligen till Ica igen, hoppas jag får kakor den här gången. 




Gammal bild då vi dansade Clown-dansen på Estraden. Lite nostalgi över det hela, saknar moderna dansen <3

PÅ SÖNDAG TÄVLAR JAG OCH KARL I KOREOGRAFITÄVLINGEN PÅ GÄVLE TEATER KL 3. BESTÄLL BILJETTER PÅ TICNET.SE OM NI VILL SE OSS! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0