Den 9 januari - pantburkar



Idag är det den sista dagen på lovet. Jag har bara en sak inplanerat - pantburkar.

Jag ska idag samla ihop pantburkar efter min gata, vi lämnade ut papper nån gång före jul och berättade om vår idé att åka till Egypten och för att samla ihop pengar ska vi samla ihop gatans pant efter jul.

Dock har jag en känsla av att ingen har kommit ihåg det här på min gata?

Hoppas iallafall att det kommer gå bra för resten av klassen - och att dom kommer ihåg att samla ihop idag ;)


 

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Haha :S jag kunde tyvärr inte vara med och samla in pantburkar eftersom jag egentligen inte skulle ha varit hemma idag, skulle ha varit kvar i Storlien och inte kommit hem förräns sent ikväll. Så jag tänkte att jag kunde börja kika lite på stipendier och sånt istället så jag gör någon nytta! ;)

2011-01-09 @ 14:40:47
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0