En liten söt pojke sover bakom mig


Nu sitter jag hos Jonathan igen, jag vågar inte sätta på lyset eller typ hosta för jag är rädd att jag ska väcka han - ja, klockan är kvart i 2, men han är så himla gullig nät han sover :)

Tänkte ta en promenad till biblioteket medans han ligger och myser under det varma täcket, ska bara skriva en lapp och säga vart jag är, haha. Känner mig som Robert i " Remember me", hahahahaha.. Humor. Hittar inte ens ett papper -.-

Fick ett litet sms igår som gjorde hela min termin kan jag säga - Kajsa den sköna skrev att den underbara boken "fallen ängel" har en uppföljare, så det verkar som att det är en serie!!!!



Kram

Kommentarer
Postat av: Ida Lövgren

SV: jag såg tyvärr inte hela :(

2011-01-15 @ 20:23:09
URL: http://stalltokig.bloggplatsen.se
Postat av: bihive <3

haha älska inlägget, sitter och gapskrattar här i skolan... ;) :D :D :D

2011-01-17 @ 10:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0