Första dagen



Okej, första dagen i skolan och jag är helt slut.
Fick uppgifter på historian på en gång, redovisning på torsdag. Inte så kul då jag fortfarande har min fördjupning kvar.. Och nej, jag har inte arbetat på den, mitt dokument är uppe men endast några rader är skrivna. Jag somnade när jag kom hem, och sedan har jag läst min bok som jag äntligen har fått <3

Fallen ängel heter den, kan nog inte beskriva i ord riktigt vad jag tycker om den - det har inte riktigt smält än. Började läsa den idag och har läst ca 180 sidor, så som ni kan förstå så ligger den redan varmt om hjärtat.
     Den påminner lite om Twilight. Inte alls samma historia, men den tar fram samma beroende. Tyvär är det här ingen serie, så jag får börja kolla på författarens andra böcker...

För övrigt har jag två andra böcker som jag läser också.. tre egentligen men jag räknar inte böcker man måste läsa i skolan.. Vi får se hur det går med pluggandet när man har så mycket intressantare saker att läsa om (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0