The last pole

idag var den sista poledance- lektionen, väldigt sorligt men ändå sjukt kul. Vi fick lära oss ett sista trick, så nu kan jag ca 8-10 st :D
i slutet fick Vanessa, hon är typ lärling där just nu, visa vad man gjorde i steg 2. Då blev vi också bjudna på lite  cider, så min kväll med poledance och lite dricka blev ju inte så tokig. Speciellt inte när man kommer hem till en liten sötis <3

Dock blev inte resan till träningen lika bra, missade min hållplats, så jag tänkte hoppa av vid nästa. Problemet är bara det att nästa hållplatsen låg väääldigt långt bort. Så jag gick där i halkan. kämpade hela vägen fram till träningen. Starkt av mig.

Nu måste jag övertyga Jonathan att Simpson är bättre än Family Guy, och plugga spanska. Woho.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0