You could be happy, And I don't know.



Nu är jag hemma igen! Det har varit en väldigt lång helg, och sängen är väldigt eftertraktad.

I fredags var det meningen att vi skulle fira lilla Conrad som har fyllt 17, men det blev bara kaos och det slutade med att det inte blev något och jag, Olivia, Lisa och Hannes slutade på ett café. Senare på kvällen blev det dansträning, hade helt glömt att vals var så jobbigt!
     Efter det gick jag hem till Jonathan och vi såg på Inception, dock inte hela för vi somande efter mindre efter hälften (a)

På lördagen gick jag på morgonen till Ackes lokaler och lärde mig koreografin som skulle dansas på The Local Hero Galan, 2 timmar med bara koreografi sen skulle allt sitta. Panik, ja. 
     Hur som hellst så åkte jag hem sen, för att packa alla saker till Galan och göra mig iordning. Vi skulle typ locka håret, och min locktång är fortfarande hemma hos Linnea sen halloween, så vad gör man? Jo, man ringer Ida Olsson. Kvinna har allt.
    Off till Gävle, där sprang jag upp till Jonathan en snabbis och sen vidare till Ackes lokaler för att göra mig iordning med tjejerna. Vid 8 promenerade vi vidare till Kulturhuset för att dansa för Ida Long. 

Själva dansen gick ändå helt okej, stegen satt inte precis, men känslan var där. Hoppas på att en film kommer ut snart med låten och dansen!

Och nu idag, söndag, fortsatte dansen. Började med pardans, latin och standard. Sen till Jonathan som gymmade på som tusan, och efter hans gympass gick vi hem till honom för att äta. 
     17.00 blev det clubdance. har saknat house som fan så det var sjukt kul att få köra igen.

Här har ni lite bilder från kvällen !



Så här såg jag ut, vi skulle alla ha någon slags uppsättning med lockar, som i typ Mad Men.













Baron Bane




Nu får det vara nog med bilder!

Hoppas ni har haft en bra helg, byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0