13.00



jag fick tid 13.00! Så idag gör jag det, idag bleker jag ögonbrynen. Mah. Spännande :)

Ska hoppa in i duschen nu, sen lite frukost och sedan trallar jag ner till stationen. Jag är så sjukt pepp på den här helgen!

Fredag - bleka ögonbryn, shopa, supermys med Jonathan
Lördag - slappa och mysa mer med Jonathan, träffa Ellinor på kvällen för lite planering (berättar mer om det sen)
Söndag - packning och sedan far jag till Tierp för mys med Elina och Karl! Peppning för måndagen då vi ska fotografera.

Älskar när man börjar få fylla sin kalender igen. Är så van vid att alltid ha något att göra, så när jag väl blir ledig vet jag inte vad jag ska göra!



gammal bild!  jag gillade min lugg, men gud vad lång tid det tar att få bort den..

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Den handlar om tre barn som lever på ett barnhem och som ska växa upp för att bli organdonatorer. Den är jättebra och sorlig! :(

2011-07-08 @ 11:08:36
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0