Jag har semester


Jag är nu helt ledig! Jobbet är klart, så nu ska jag börja gymma och måla lite med oljefärg! Har börjat smått planerat lite med mitt lilla crew om en lite grillkväll, saknar tjejerna extremt mycket.

Något som iallafall är inskrivet i kalendern är Tierp på söndag/måndag! På söndag blir det mys med Karl och Elina, och på måndagen ska vi försöka fotografera lite! Har saknat dom båda, speciellt Elina som det var faktiskt ett bra tag sen som jag träffade! Jag hoppas på fint väder så vi kan ha en liten picknick :)



Karl och Elina!

Kommentarer
Postat av: karl

nu var det din tur att vara söt! Och jag har köp kalaspuffar!! :D <3

2011-07-07 @ 18:48:48
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0