nu smäller det!



Nu äntligen har jag tagit tag i min lilla idé. Förra sommaren blev jag inspirerad av Tierp och deras "öppen scen". Det är en kväll där dom som vill får ställa sig på scen och framträda allt från musik till poesi.

Jag älskar att arrangera saker, så det är något som jag verkligen vill hålla på med. Så nu har jag och Ellinor pratat ihop oss och kommit fram till att vi vill sätta ihop en liten kväll i Ockelbo där ungdomar får komma och spela/ dansa m.m. Jag har precis skrivit ett mejl till Lola också, hon har öppnat ett ställe här i Ockelbo med scen och allt - och hon vet allt om underhållning. Har vi tur så har hon tid och viljan att hjälpa oss.

Imorgon åker jag till Tierp för mys med Elina och Karl, och på tisdag blir det fotografering. Det går uppåt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0