Pretty little liars



Just nu sitter jag, Simone och Jonathan och tittar på "Pretty little liars". Lite löjlig serie, men ändå på något sätt fängslande :)

Idag var det segt på jobbet, ingen kom förens vid halv 3 så jag och Ellinor somnade.. Just det, jag får betalt för att sova!

Men nu är det bara tre dagar kvar tills jag slutar! Har mejlat en kille angående en kamera, hoppas han inte har sålt den än..



En till bild av Olivia, från då hon skulle göra sitt slutarbete och valde temat "Alice i underlandet". Jag röstar för att Olivia ska starta en fotoblogg, men hon är svår att övertyga!

Kommentarer
Postat av: karl

ja ! Olivia - jag vill också se din fotoblogg! testa iaf ? ;)



fetsnygg bild ju! :D alltid lika fin mimmie!

2011-07-04 @ 00:34:11
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: Eli

Jaa fotoblogg! Galet fina bilder med galet fin modell :D

2011-07-04 @ 17:20:53
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0