vi cyklar mot friheten med en chokladboll i handen!



Nu är jag hemma från två underbara dagar i Tierp och en efterlängtad och mysig dag med Jonathan. Fotograferingen med Elina och Karl gick väldigt bra, vi slängde vatten och sprang på veteåkrar <3 Jag ska be Elina mejla över lite foton, men om ni vill se nu kan ni ta en titt på hennes fotoblogg - Elina Meuller

Jag fick också ett par väldigt stiliga skor av Karl, vilket var hur gulligt som hellst! Här har ni Karls blogg för er som vill läsa lite mer härligheter :) Karl Noremo!
Idag kunde jag inte låta bli att springa in i några affärer, det är ju rea överallt! Så jag kom hem med en kavaj också :)





Kommentarer
Postat av: karl

underbara mimmie :)

2011-07-13 @ 00:27:58
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0