Little Marbles




Just nu sover folk lite här och där runt omkring mig, fick för mig att jag skulle ta en promenad så jag ska ladda ner lite låtar och sedan ta mig ut till den friska luften. En trogen spelare sitter kvar uppe - Jens! Dock tror jag att han sov innan jag kom och satte sig upp sedan och bara fortsatte att spela..

Kan också säga att det ligger typ tusen "safari fruits" vid matbordet, Jonas och Jonathan föredrog denna festis liknande drycken istället för läsk. Jag håller faktiskt med dom, det smakar sommar!

Ni kan ju ta er några minuters frihet och njuta av Little Marbles.



Kommentarer
Postat av: sarah

bra klipp!

festis is the shit :D päron festis speciellt!

har du fått reda på något mer om du ska få vara danslärare till mindre barn ännu? :)

2011-03-05 @ 23:46:14
URL: http://sweetsisters.webblogg.se/
Postat av: sarah

sv; gud så spännande då! hoppas det anmäler sig några då, lycka till! wii :D

2011-03-06 @ 16:41:18
URL: http://sweetsisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0