Snart åker jag till mina sångfåglar


Just nu sitter jag bara och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka på affären- för att köpa choklad. Sedan mat och efter det åker jag till mina sångfåglar Kajsa och Annika. Ska ta med mig kameran för att ta lite bilder - Kajsa påminnde mig om att vi inte har bilder på oss sedan vi gick i 7:an - detta går inte för sig!
 

Hur blanka dina ögon är när du vaknar, din släpiga röst som säger godmorgon. När du tittat så där underligt på mig när jag ska försöka mumla fram mina tankar, hur du skrattar åt mig när jag frustrerande lämnar pianostolen. Hur du så enkelt tar min hand, hur din röst går fortare och fortare när du berättat något för mig. Så som jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0