Latinklänning



Efter mitt misslyckande med discodräkt så har jag nu försökt mig på en latinklänning, men den här gången verkar det faktiskt fungera!

Vi gör allt sjukt simpelt, har köpt fransar på Ohlsons pch ett vanligt linne från HM. Vad jag är rädd för är det faktum att linnet är stretch och fransarna är inte det .. Ändå ska vi försöka sy på dom på varandra.. Men av någon anledning så är detta inte ett problem enligt min mamma, så jag litar på henne :)

Här är början av upplägget, jag måste köpa fler fransar imorgon :)

 

Imorgon har jag Engleska NP skrivdel, konstigt nog är jag inte nervös.. På kvällen blir det träning med pardansen, lång träning då vi måste bli klar med showen imorgonkväll. Jag får iallafall tillbaka mina klackskor från omklackningen :) 

Kommentarer
Postat av: daviid

du ska inte vara nervös för det var inget man kan få ig på direkt. :)

2011-05-05 @ 22:00:39
Postat av: Julia

Sv; Åh tack! :D haha, är fortfarande sjukt ovan. Blir lite chockad varje gång jag ser mig i spegeln!

2011-05-06 @ 07:10:18
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/
Postat av: karl

nice :D

2011-05-06 @ 14:18:12
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0