Lika besviken som då mamma råkade köpa ostbågar med chilismak.



Helgen har varit sjukt rolig! Äntligen har man fått träffa alla igen, det kändes som om att det var många som hade förändrats, eller så är det bara jag. Trevligt var det iallafall, extra kul var det att träffa Elina igen, har saknat henne mer än vad jag trodde.

Tävlingen gick bra, Johan gick vidare med sin konst, jag och Karl gick vidare med dansen och Little Misfortune gick vidare, det är bara ett val av domarna som jag blev väldigt besviken över.  

Idag är jag iallafall ledig, flera av lektionerna ska man jobba själv på så just nu sitter jag själv hos Jonathan. Ska snart gå ner till biblioteket och analysera några dikter och jobba på min psykologifördjupning.
    Är väldigt skönt att vara ledig då jag igår var och tittade på jazztreornas konsert, och efter det gick några med hem till Jonathans studio, det blev inte så sent med tackar ju inte nej till en sovmorgon! För övrigt så var konserten riktigt bra!

Vid 4 har jag genrep på teater, imorgon är Magic Of Dance! Är faktiskt väldigt pepp på det:)



(fotograf Simone Larsson)

Lite dansbilder från UKM hittar ni på Elina Meullers blogg!

Kommentarer
Postat av: bihive

Älskling! :)

2011-05-17 @ 16:57:28
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0