Kulturexplosion!


Igår var jag iväg på kulturexplosion! Det var olika workshops där man bland annat fick prova på grafitti! Det var Lovisa från Studieförbundet vuxenskola med flera som satte ihop denna dag, jag träffade Lovisa på en arrangörsutbildning i Bolläns för ett år sedan, så det var kul att träffa henne igen!

Det slutade iallafall med att jag fick prata med en tjej där som hade utbildningar inom dans, om hur man liksom ska lära ut dans. Så jag ska eventuellt få ta en sådan utbidlning och hålla i dans i deras namn i Ockelbo. Woho!

Här har ni några bilder på vårt grafittiverk, jag tyckte det såg ganska bra ut, men så gick jag fram till fnasket i plasket och där stod flera konstnärer och gör helt grymma verk! Då känner man sig ganska liten ;)





Mitt A! Första gången jag håller i en sprayflaska, så ha förståelse!

Så kommer proffsens verk här nere, förstår inte hur man kan göra så snyggt det är ju så himla svårt. 



 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa Mimmi! Va roligt att du kom på Kulturexplosionen! :) Hoppas att du var nöjd och att vi nu kan köra igång massa skoj i Ockelbo! Thjoho!! :)

2011-09-20 @ 10:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0